Kategorije

Košarica  

Ni izdelkov

0,00 € Dostava
0,00 € Davek
0,00 € Cena skupaj

z DDV

Na blagajno

Obvestila:

Akcije

» Vsi

 

Kako se registriram ? 

Postopek registracije pričnes s klikom na »Prijava« ali pa se registriraš med postopkom oddaje naročila. Pri registraciji vnesite svoj e-poštni naslov, na katerega dobite povezavo za potrditev članstva.

Pozabil/a sem svoje geslo. Kaj sedaj ?  

Če ste pozabili geslo, kliknite na »Prijava« in potem na »Pozabili geslo?« ter sledite navodilom.

Ali lahko naročeni izdelek vrnem ?

Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) prodajalca najkasneje v  15-ih dneh od prejema blaga obvesti, da bo vrnil kupljeno blago. Kupec nas lahko obvesti preko obrazca za vračilo blaga ali na kontaktni naslov info@biroteka.si . Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z vračilom izdelka, je neposreden strošek vračila blaga. Blago mora vrniti podjetju najkasneje v 30-ih dneh od sporočila o odstopu.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.  Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, v originalni embalaži, nepoškodovani in nerabljeni. Priložena mora biti kopija računa. Zaželen je tudi obrazec (dopis) za vračilo blaga, ki pospeši postopek vračila ali zamenjava.

Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 30-ih dni od prejetja vrnjenega blaga. (V primeru podjetij rok za vračilo prične teči s prejemom potrjene stornacije s strani kupca).

Kupec naročenega blaga pod navedenemi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

·         pri strojih, aparatih, računalniški opremi, avdio in video posnetkih ter računalniških programih, če je kupec že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže

·         če gre za dobavo knjig

·         če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam

·         če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material, pijača, hrana...)

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Vkolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe.

(Obrazec za vračilo artiklov je na voljo v Moj Račun_Zgodovina naročil, s klikom na »Podrobno« za želeno naročilo.)

 

Kako je z stroški dostave ?

Dostavne storitve pri nas opravlja dostavna služba GLS.

Pri naročilu nad 70 € in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo blago dostavili brezplačno. 
V primeru, da kupec blaga ne prevzame v dogovorjenem času pri dostavni službi GLS in kupec želi ponovno dostavo, se kupcu zaračunajo stroški dostave, ne glede na višino naročila.

Več o tem si preberite tukaj.

Zanimajo me vaši plačilni pogoji.

Trenutno omogočamo plačilo po predračunu, plačilo po povzetju in plačilo ob osebnem prevzemu z gotovino ali  kartico (BA, Karanta, Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron). Več o tem si preberite tukaj.

Ali cene vsebuje DDV ?

Cene zaradi lažjega pregleda izpisujemo z in brez DDV.

Ali lahko izvedem nakup tudi preko telefona ?

Nakup lahko tudi izvedete preko telefona ali elektronske pošte. Če pri nakupu potrebujete dodatno pomoč  nas pokličite in vam bomo pomagali oddati naročilo preko spleta.

Kaj če me v času dostave ne bo doma ?

Če v času dostave ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko, bo GLS kurir v nabiralniku pustil obvestilo o prispeli pošiljki kjer bo tudi telefonska številka, da ga lahko pokličete in se dogovorite o prevzemu.

Kdaj bo naročeno blago tudi dostavljeno ?

Sistem spletne trgovine Biroteka je zastavljen tako, da vas sproti obvešča v kateri fazi je vaše naročilo. Po oddanem naročilu prejmete elektronsko pošto s katerim potrjujemo prejem vašega naročila. Ko vaše naročilo oddamo v dostavo, vam pošljemo sporočilo, da je bila pošiljka poslana.  Od takrat naprej lahko naročeno blago pričakujete naslednji delovni dan (pred božičnimi in novoletnimi prazniki se lahko podaljša za en delovni dan).