Dosegljivi pon - čet: 8 - 15.00h, pet: 8 - 14.00h
031 743 918
Dobrodošli Prijava
Spletna trgovina Biroteka.si (Vse za pisarno, pisarniški material) Vam omogoča naslednje načine plačila:
PLAČILO PO POVZETJU
Pri plačilu po povzetju naročeno blago plačate dostavni službi GLS ob prevzemu na dogovorjenem naslovu. Plačilo po povzetju je možno z gotovino ali pa plačilo s plačilno kartico pri naši izbrani dostavni službi GLS.
PLAČILO OB OSEBNEM PREVZEMU
Za osebni prevzem blaga je potrebno najprej opraviti nakup preko spleta z izbranim načinom »osebni prevzem«, katerega plačate z gotovino ali kartico (BA, Karanta, Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron).
Blago, ki je bilo naročeno preko spleta, lahko dvignete v treh delovnih dneh po prejemu obvestila, sicer bomo prednaročilo stornirali.
PLAČILO PO PREDRAČUNU
Naročene artikle lahko plačate po predračunu, bodisi preko elektronskega bančništva (KLIK, ProKlik, ABANET,itd) bodisi osebno na vaši najbližji bančni ali poštni poslovalnici. Ob oddaji naročila vam bomo po elektronski pošti ali faksu (pri naročilu navedite številko faksa) poslali predračun. V plačilni nalog vpišite potrebne podatke. Ko plačilo predračuna prispe na naš transakcijski račun (praviloma še isti dan), steče postopek dobave v dogovorjenem roku.
PLAČILO PRORAČUNSKI UPORABNIKI (E-RAČUN)
Plačilo je namenjeno izključno proračunskim uporabnikom (javna uprava). Račun vam izstavimo na podlagi dobave oz. prejete naročilnice po opravljeni dobavi blaga.
ODLOG PLAČILA (POGODBENE STRANKE)
Odlog plačila nudimo našim stalnim oz. strankam s katerimi imamo sklednjeno pogodbo o dobavi pisarniškega materiala. Nudimo odlog(valuto) 8,15,30 oz. v posebnih primerih tudi do 60 dni.
Copyright @ Biroteka 2015